Közlenmis Patlican ve Biber Salatasi

|

vrijdag 6 augustus 2010



Malzemeler:
- közlenmis patlican
- közelmis biber
- sambal (turkiye de adi galiba aci sos)

Bu tarifi belirli ölçülerle degil gözkarari yapiyorum, ama size ne kadar attigimi tarif edeyim:
300 gramlik sise közlenmis patlicanin 1/3 birini, yani 100-125 gram kadarini,
2-3 kadar közlenmis biber (biberlek büyük ise 2 tane yeterli olacaktir),
ve 1,5 yemek kasigi aci sos rondodan geçiriyorum. Ve salatamiz hazir oluyor. Olduktça kolay bir tarif ama lezzetli.

NOT: tarif kayinvalideme aittir.

7 opmerkingen:

umutluhayat zei

mımmmm nefis görünüyor eminecim.yemeklerin yanında mükemmel gider.ellerine sağlık

kalpkurabiye zei

ellerine sağlık sevgili emine..
lezzetine diyecek yok kesinlikle:)
mutlu hafta sonları dilerim..

Narince zei

Ellerinize sağlık, közlenmiş sebzelerle aramız iyidir evcek.

dokuzuncubulut zei

daha bu sabah bir sürü patlıcan közledim, hem de bu sıcakta:)) salata yapmak için. Bu havalarda en hafif yiyecek bu olsa gerek... Salatanız nefis görünüyor, ellerinize sağlık...
Sevgiler.

emine zei

Gùzel yorumlariniz ve degerli ziyaretleriniz için çok tesekkürler.

mintinin dünyası zei

ellerine sağlık canım enfes bir tarif.ah bu kayınvalideler olmasa ne oluruz biz.benimki de çok yardım eder tarifler verir bana.sevgiler hayırlı ramazanlar arkadaşım.çok güzel olmuş...

Selma - DUSBAHCESI zei

Hepsinin rondodan gecirmek aklima gelmedi hic. Denemek lazim, ellerine saglik.

Een reactie posten