Fanta´li Muffin

|

vrijdag 6 augustus 2010



Itiraf etmeliyimki henüz mutfakta çok tecrübeli birisi degilim. Sizlerle ögrenip sizlerle ögrendiklerimi paylasiyorum.. Bugünde sizlerle annemin Fantali kekini paylasicagim. Bizim evde muffin sevildigi için ben kek degilde muffin olarak yaptim. Malzeme listesine vanilya sekeri ilave ettim, birde ben çok fazla muffin istemedigim için malzemeleri orantili olarak azalttim (yariya indirdim, 15 tane muffin oldu).

malzemeler:
- 4 yumurta
- 1 sb Fanta
- 1 sb sivi yag
- 1 sb tozseker
- 4 sb un
- 1 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilya

Yapilisi:
Ilk sivi malzemeler karistirma kabina alin ve iyice çirpma teli veya mikser ile çirpin. Sonra un, kabartma tozu ve vanilya ilave edin. 180 derece firinda yavas yavas pisirdim.... Tadi çok hafif oluyor, afiyet olsun.

NOT: ben Fanta light kullandigimdan dolayi seker karistirirken tadina baktim biraz sekersiz olmus. Biraz ilave yaptim. Arzuya bagli olan birsey ama isterseniz biraz fazla seker atabilirsiniz.

Güllerim çok güzel açinca dayanamayip birde açan gülüm ile foto çektim ..

2 opmerkingen:

umutluhayat zei

ilginç bir muffin vede çok lezzetli görünüyor.ellerine sağlık canım

emine zei

Güzel yorumun için tesekkürler. Denemenizi tavsiye ederim.. tadi sekere yogun olmadi için çok hafif.

Een reactie posten