Patlican Graten

|

donderdag 1 juli 2010



malzemeler (ben az yaptim, denemek icin), arzuya göre orantili olarak fazlalastirilabilir:
- 1 patlican
- yarim sogan
- 1,5 domates
- tuz

üzeri icin:
- galeta unu
- kasar peyniri
- ve eger varsa muskat

yapilisi:
Soganlari dogradiktan sonra bir tencerede yagda kavuruyoruz. Sonra sirayla soyulmus ve kucuk kucuk dogranmis domatesleri ilave ediyoruz. En son küp küp dogranmis ve tuzlu suda bekletilmis patlicanlari ilave ediyoruz. Bu üç malzemeleri biraz karistiralim, ve 20 dk pisirelim. Patlican pistikten sonra yemegin buhari gidinceye kadar sogumasini bekleyelim.

Ben yemegi az yaptigim icin, 3 tane küçük firin tabaginin icine bosalttim. Ve üzerine ilk olarak biraz galeta unu, sonra kasar peyniri ve muskat attim. Ve firinin grill ayarina koyduktan sonra yemegimizi firina verdim.

Afiyet olsun.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten