Çikolatali kek

|

woensdag 13 april 2011



Herzaman kullandigim cikolatali kek tarifimi sizlerle paylasiyorum:
3 yumurta
2 su bardagi seker (ben biraz eksik atiyorum)
1 su bardagi sut
1 su bardagi siviyag
2 su bardagi un
4 yemek kasigi kakao
1 paket kabartma tozu

Ilk olarak yumurta ve sekeri cirpiyorum. sonra sirasiyla diger malzemeleri ilave ediyorum. Karisimi 170 derece de firinda pisiriyoruz.

Ben uzerine yeni kesfettigim hindistan cevizli yogurt ve daha sonra cikolata sosu doktum.

Afiyet olsun!




3 opmerkingen:

umutluhayat zei

nefis görünüyor.ellerinize sağlık

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! zei

merhaba eminecim..

yok dogru 100g canim..

* ve ayrica ben kokoslu yaparken kabartma tozu eklemedim, tart hamuru gibi oldu.. ortasi cöktü.. böylelikle ortasini kokos ile doldurdum..

kolay gelsin diyor sicacik sevgilerimi gönderiyorum ;)

mutfakteyze zei

hııımmm çok nefis ellerinize sağlık.. iştah kabartıcı :)

Een reactie posten