Truff tarifi ile araniza döndüm

|

vrijdag 7 januari 2011



Okul sinavlarinin çogu bitti ve bende araniza geri döndüm.

Geçtigimiz zamanda çok merak ettigim tariflerden birilerinden olan truff yaptim. Çok güzel oldu, tabii tarif Derya ablanin tarifi olunca güzel olmasinin nedeni belli oluyor :D

Tarif burda tekrarlayalim .... Çogu sayfalarda benzer bi tarifi var, ama bende eksik kalmiyim dedim :D

5 dilim kakaolu kek
100 gr.bitter çikolata
200 ml.krema
1 tatlı kaşığı tereyağ
Süslemek için ben hindistan cevizi kullandım

Yapilisi ise gayet kolay. Ilk olarak krema bir tencerede kaynatmadan ısıtıyoruz. Sonra içinde küçük parçalara kırdıgımız çikolataları ilave ediyoruz. Ben çikolatalar biraz eridikten sonra tencerenin altini kapattim. Içinde kalan çikolatalar kremanin sıcagı ile eridiler. Tencerenin altını kapattıktan hemen sonra tereyagı ve kek krintilarini ilave ettim. Tereyag kremanin sigaci ile eridi.
Buzdolabinda 3-4 saat beklettikten sonra yuvarlayip truff yaptim : ) Ve hindistan cevizi ile süsledim.

Annem çok begendi. Çikolatali olmasina ragmen hafif olmus dedi. Tam puan aldim :D

Denemeyenler mutlaka denesin! Afiyet olsun.

1 opmerking:

Unknown zei

Canım benim trufumu denemişsin beğenmene çok se
vindim.Ellerine sağlık öpüyorum.

Een reactie posten